Odpowiednia dieta na redukcje

W dzisiejszych czasach, kiedy to każdy z nas w większym lub mniejszym stopniu dba o siebie oraz dobrą kondycję fizyczną niezwykle istotne jest, aby posiadać odpowiedni plan żywieniowy, który pozwoli nam na uzyskanie wymarzonych efektów. Jest to także dobry sposób na zrzucenie oponki na brzuchu i doładowanie się zdrową energią na długi czas. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej w tym temacie, to koniecznie zapoznaj się z dalszą częścią tego artykułu, a dowiesz się wszystkiego, czego trzeba odnośnie sprawy, jaką jest dieta na redukcję.

Odpowiednie posiłki na śniadanie

Jeśli chodzi o najważniejsze kwestie, dotyczące naszego żywienia, to jest to oczywiście temat śniadania. Jeśli chodzi o kwestię, jaką jest dieta na redukcję to w tym przypadku pierwszy posiłek odgrywa jeszcze większą rolę, bowiem ma za zadnie dostarczyć nam odpowiednią ilość energii na dalszą część dnia. Dobrym rozwiązaniem jest awokado podane z jajkami z grilla. W tym celu wystarczy przekroić awokado wzdłuż, wyjąć pestkę i nieco miąższu z obu połówek. Następnie wbijamy jajka i kładziemy na grillu na około 5 minut, zaś miąższ z pestką wsadzamy do pudełka, by wykorzystać go później jako pastę do tosta. Przyrządzone jaja wystarczy doprawić solą oraz pieprzem, do tego można dodać też nieco salsy z pomidorów, która doda temu posiłkowi jeszcze więcej smaku oraz witamin.

Propozycja obiadowa

Jeśli chodzi o obiad w zakresie kwestii, jaką jest dieta na redukcjęto bardzo dobrą propozycją jest przyrządzenie dorsza z jajkiem i warzywami, co pokaże, że nawet danie bez ryżu i ziemniaków daje odpowiedniego kopa energetycznego. Najpierw na parze należy ugotować różyczki kalafiora oraz brokuła przez czas 5-7 minut. W innym garnku zaś trzeba ugotować jaja na twardo. Filety zalewamy wodą bądź odtłuszczonym mlekiem i gotujemy na małym ogniu przez czas około 7 minut, po czym należy je odsączyć i podzielić na mniejsze kawałki. Ostatecznie wystarczy już tylko rozgrzać nieco oleju kokosowego na patelni, wrzucić na nią kalafior, brokuły, groszek, rybę oraz przyprawy i całość podsmażyć, delikatnie mieszając. Do tego dodajemy połówki jajek i skrapiamy całość cytryną.

Odpowiednia kolacja czy podwieczorek

Chociaż potrawa, którą proponujemy jest raczej mało wyszukana, to jednak cel uświęca środki, bowiem jedzenie orzechów i następnie popijanie serwatkowego szejka jest niezwykle dobrą strategią, gdyż orzechy napęcznieją, przez co dadzą nam uczucie sytości na długi czas. Węglowodany w tym posiłku ponadto pozwolą na szybsze wchłanianie szejkowego białka oraz nadadzą mu lepszego smaku. Wystarczy, że zmiksujesz surowe, nieprażone orzechy na gładką masę, po czym dodasz do tego kilka kostek lodu, nieco wody, szejka i zblendujesz wszystko na kremową konsystencję. Chociaż nie każdego taki posiłek może przekonywać to jednak bez dwóch zdań jest to bardzo wartościowa propozycja dla każdego, kto pragnie zredukować tłuszcz i zbędne kilogramy ze swojego organizmu. Pijąc takiego szejka w dużej mierze pomożesz swojemu organizmowi w tej trudnej walce.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *